Status van bestelling

Helaas zijn wij niet in staat om je te voorzien van updates met betrekking tot de status van je bestelling. Dit komt doordat wij niet de partij zijn die verantwoordelijk is voor het verwerken en verzenden van een bestelling.

Schoenen.nl is een zoekmachine en vergelijkingswebsite voor schoenen. Dit wil zeggen dat wij vanuit een groot aanbod betrouwbare webshops de artikelen samenvoegen tot één gemakkelijk te navigeren overzicht. Wanneer je een artikel wilt kopen wordt je doorverwezen naar de webshop in kwestie. Zelf hebben wij dus geen artikelen op voorraad, waardoor wij niet in het bezit zijn van jouw bestel- en klantgegevens.

Status opvragen

Wil je graag meer weten over de status van jouw bestelling? Bijvoorbeeld omdat je geen mail toegestuurd hebt gekregen van de webshop over het ontvangst van jouw bestelling? Voor meer informatie kun je contact opnemen met de webshop waarbij je het artikel hebt besteld. Zij kunnen je het beste verder helpen. Dit omdat zij in het bezit zijn van de juiste bestel- en klantgegevens. Wij beschikken niet over de mogelijkheid om toegang te verkrijgen tot deze informatie.

Status van verzending

Zodra jouw bestelling is ontvangen krijg jij hierover een bevestigingsmail. Op het moment dat de bestelling daadwerkelijk is verzonden verkrijg je van de webshop een volgende e-mail toegestuurd. Hier vind je meestal de bijbehorende Track & Trace-code voor de verzending. Met deze code kun jij de bezorging van je pakketje in de gaten houden. Je kunt het pakket volgen vanaf het moment dat deze is aangemeld voor verzending totdat het bij jou thuis is afgeleverd. Heb jij deze e-mail niet ontvangen om wat voor reden dan ook? Vraag dit dan na bij de desbetreffende webshop waar je de bestelling hebt geplaatst.